Friday, May 27, 2011

cuti sem semakin singkat!!! :(

salam semuanya..ha tengah watpe tuh cuti2 ny..alahh..ape ar xkan dok kat rumah jek..waktu cuti ny lah kita gunkan untk jumpa kawan2 lama..jalan2 dengan family..(haha padahal aku pun sama nan kornag jugak lah dok rumah dok besaqkan badan..ehehe)
senget lak aku ny kan..ehh aku memang senget pun krang xtau ke??wahh2(gelak bagai orang gila =.=")
tu lah sebenau benaunya cek ny dok xtau nak buat ape time cuti ny,,haha,,nak dok kampung teman adik tapi dia tengah mid term lak..kang ade aku yang agak sewel ny..xjadi study kang dia..huhu lagi satu aku ny ade class english dengan mak si Afifi tuh..dah mak dy alu-alukan ape lagi aku pun join lah..eh al maklumlah kan cek ny English pun cukup2 makan jer..xtererRRR pun macam korang sume ny..so knelah tingkatkan penguasaan English aku ny..huhu
bila rasa cuti dah semakin singkat ny hati aku pun jadik!!jadik ape korang tau x??xtau??aku pun hahahaha!!!bangang gila aku ny lah..xder hati aku jadik dup..dap..dup..dap..duppp..dupppp..dapppp.dappp..haahaa..
yelahkan nanti aku dah nak masuk semester 3 pulak..subjek dy pun semuanya pening2 3 jam kredit...bahaya tuh!!aduh bingung saya ini..tapi aku bersyukur sangat result sem2 kali ny ok..xmacam result sem 1 adui pecah palew den dok mikir2..huhu..
tapi sem 3 kali ny nak bawak azam baru lak,,,ape dy??hahaha RAhSia ehehe cek je bulih tau...kata suka sharing???alah korang ny siBUk lah huhu ok2..
azam kali ny nak study betui2 lah nak capai result yang agak dasyat seperti sifu2 ku..
hee banyak lagi..
ok lah sek berceloteh je nan korang nih..mate eden pun dok terkelip2 mengatakan waktu untuk....
TIDOOOOOO!!!hahaha ok bye2 sume syg korang... :)


haaa!!!ni lah sifu saya atau sifu INTRADEyang terkenal dengan namanya KUTIKAZMAN comel x2??
ngeh2(last t kne sekel lak nan tika enn..hee



yeahh!!cayalah sifu bergaya gituh :D
tapi ade setengah yg xder plak huhu sodey den..


 eh??haa,,yang ni pun sifu jugak..hee sifu untuk diri sendiri =.="



ni lah mak Afifi..guru English..terima kasih cik :')
patutlah anak2nya semua English powerRR!! :D



terima kasih korang kerana sudi baca entry saya(erk* skema lak ayat aku ni en)

No comments:

Post a Comment