Saturday, May 28, 2011

afifi dah sampai JB :)

salam semuanya.. :)
harap semuanya sihat2 belaka ok?tadi baru je afifi kol aku dia cakap dia dah sampai kat rumah dia dekat JB.
tapi dia balik pun xlama..dia sepatutnya xboleh balik..tapi ayah dia paksa..biasalah ayah da rindukan ank sendirikan..t korang da ade anak pun camtu gak :)
afifi masih lagi dalam practical untuk semester 3 ni..dia practical kali ni lama jugak lah dalam 2 bulan setengah gtu..kata dalam bulan 7 baru habis..lamanya..ingat nak jumpa dia esok..tapi ayah dah ada plan nak ambil adik dari kampung tido kat rumah ayah..rasa xder la peluang aku ank jumpa dia esok..nak buat macam mana lah kan ..masing2 sume dah busy dengan kehidupan sendiri..lama jugak ktorang xjumpa..setengah tahun jugak lah..
tapi aku tetap berharap sangat kalau aku dapat jumpa dia esok..inshaAllah lah kan..dapat jumpa sekejap pun xpelah..asal dapat tegok wajah dia kejap terubat sikit rindu aku pada dia..

I <3 AFIFI :)


No comments:

Post a Comment