Thursday, June 9, 2011

adik oh! adik

salam..
petang nanti adik da nak balik kampung. adui sedihnye ya amat..cuti cepat sangat abis kan?
adik aku namanya, EFA haha dan kakaknya WATIEY *erk!nak promote diri la plak huhu
bagi aku adik aku tu jugaklah sebagai peneman hidup aku..aku bukannya ramai adik beradik seperti orang lain kan..hmm nak wat camne so tu jelah satu-satunya adik yang aku paling sayang..

masa cuti sekolah bermula dia duduk teman aku kat rumah taman universiti ny..bila dia pun da nak abis cuti terpaksalah dia balik semula kat kampung..diabukannya duduk serumah dengan aku dan ayah..hmm adelah sebabnya..bila ada peluang nanti aku cerita :)
ktorang kat rumah ny dok menggila jek makan tido tengok tv..tulah keje ktorang..nak buat camne..huhu
kekadang ade gak bawa dia keluar jalan2 cian dia..
da lah adik aku sorang ny kaki jalan..memang kuat la..
lain pulak nan aku..nak jalan2 tu malas sikit la..
tapi bila da dapat keluar..hahaha
abis letih adik aku nak melayan keh2
terer x?haha bengong! :P

adik aku pulak tadi dapat duit anugerah tuh!!
ayah aku ny ahli peladang..
kira cam kelab lah bila ade anak yang tengah periksa penting cam UPSR ke PMR ke atau SPM ke leyh dapat duit kalau ade "A".
adik aku dulu PMR sekarang tengah form 4,,PMR dia dapat 4 A.. alhamdulillah syukur..
dapatlah dia RM50 daripada kelab peladang sebagai anugerah keputusan PMR dia..

kami ni cuma 2 beradik je.. coz tu makcik2 aku pesan..
korang ny jangan gaduh2..mak dah xder.. ayah je yang masih sanggup layan korang..jaga lah family tu baik2..

insyaAllah :)

bak kata adik aku JANGANLAH!!!haha tuh trademark dy lah tu kot..
coz aku suka mengusik dia :)




love u adik :D

No comments:

Post a Comment